Оплата і доставка

Способи оплати

Рlata by mono (картки, Apple Pay, Google Pay)
Післяплата
Оплата за реквізитами на розрахунковий рахунок
Оплата під час самовивезення по м. Харків (Готівкою)
Мінімальна сума замовлення 400 ₴

Способи доставки

Укрпошта
За тарифами перевізника
Відправлять сьогодні
Нова Пошта
70 - 2 500 ₴
Відправлять сьогодні
Доставлять за 1–3 дні

Регіони доставки

Україна (по всіх регіонах)

Умови повернення та обміну

Повернення товару за рахунок покупця протягом 14 днів

Повернути товар у магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна протягом 14 днів із дня покупки. Це правило поширюється на товари належної якості, тобто невикористані та непошкоджені, за умови, що товар не був у використанні, збережен його товарний вигляд та упаковка.

Термін повернення товару (з моменту придбання) для роздрібних покупців складає 14 днів.

Для того, щоб повернути товар належної якості:

1. Зв’яжіться з менеджером нашого магазину і вкажіть причину повернення.

2. Уточніть, яким чином Вам зручно зробити обмін/повернення товару.

3. Вкажіть необхідний спосіб повернення коштів.

Повернення можливе, якщо:

• Товар не був у експлуатації і не має слідів використання.

• В наявності повна комплектація і фабрична упаковка.

• Цілісність упаковки не порушена.

Товар поверненню /обміну не підлягає, якщо він виявився несправним в результаті неправильної експлуатації

• При поверненні товару належної якості доставка оплачується за рахунок клієнта.

• При поверненні товару через помилку співробітника компанії доставка в обидві сторони оплачується компанією.

Умови гарантії

Гарантійне обслуговування товарів, що були у вжитку, провадиться в авторизованих сервісних центрах виробників відповідно до умов, зазначених у гарантійному талоні.
Ми використовуємо cookies для покращення якості нашого сервісу